مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 05:352019-12-28اقتصادي

فارس من| ورود وزیر راه و شهرسازی به مشکل مسکن مهر 64 واحدی نکا


وزیر راه سازی پس از در جریان قرار گرفتن نارسایی ها مسکن مهر 64 واحدی نکا قول داد که موضوع را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از ساکنان مسکن مهر 64 واحدی نکا نسبت به عدم تکمیل پروژه و بی مهری های که نسبت به این پروژه شده در سامانه فارس من خواستار پیگیری مشکل شدند.

( اینجا بخوانید ) موضوع از طریق مسؤولان شهرستانی پیگیری شده اما جواب قانع کننده ای که منجر به رفع گلایه های مردم شود دریافت نشده است.

گلایه های مردم مبنی بر نبود آسانسور با وجود دریافت هزینه های آن طی چند سال گذشته، عدم نصب دستگیری های راه پله، زیرسازی نامناسب محوطه و نامناسب بودن سقف برخی از واحدها گلایه داشتند.

همزمانی پیگیری های خبرنگار فارس با سفر وزیر را می توان به فال نیک گرفت.

محمد اسلامی شب قبل از سفر رسمی در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفته بود، در حاشیه افتتاح پروژه های مسکن ملی بحث عدم تکمیل این پروژه یکی از سؤال های خبرنگار فارس از وزیر راه و شهرسازی بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در مورد مسکن مهر 64 واحدی نکا جلسه ای با مسؤولان استانی داشتیم، گفت: اول مردم باید تعهدات خودشان را انجام دهند، قرار داد با بانک باید منعقد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ورود وزیر راه و شهرسازی به مشکل مسکن مهر 64 واحدی نکا

فارس من| ورود وزیر راه و شهرسازی به مشکل مسکن مهر 64 واحدی نکا